Velkommen til påskens samlinger!

Skjærtorsdag kl. 18.00: Nattverdsamling i kirkestua. Andakt ved Ole Martin Andreassen. Felles med Baptistkirken og Metodistkirken.Langfredag kl. 17.45: Felleskirkelig korsvandring. Vi møter opp ved Den katolske kirken.Påskedag kl. 11.00: Gudstjeneste med Per Eriksen, Silje Sveum og Sondre Hurum. Guro Thoresen har opplegg for barna.

Velkommen til Barnas Supersøndag 7. april 2024

For 14. gang arrangerer FriBU Barnas Supersøndag som er en tilrettelagt «happening» for alle som går i 1. – 7. klasse. Det blir Sumobryting, Airhockey, Mario Kart, Leketorg, Skyting på blink, malekurs,  pizza og brus m.m. Det blir med andre ord noe for enhver smak! Dagen starter med fremmøte og registrering kl. 10.30 og familiegudstjeneste …

Continue reading ‘Velkommen til Barnas Supersøndag 7. april 2024’ »

Flott opphold i Riga for konfirmantene!

Søndag besøkte konfirmantene fra Fredrikstad, Råde, Sarpsborg og Halden Vangashi. De fikk de delta på gudstjenesten og besøke fattige som trengte et par poser mat og en oppmuntring. Mange sterke og fine møter med mennesker for våre konfirmanter – som samlet inn hele 52.000 kroner til det diakonale arbeidet i Vangashi!